środa, 4 grudnia 2013

To już koniec z PageRank?

Od ostatniej aktualizacji wskaźnika PageRank minęły miesiące. Poprzednia i jedyna aktualizacja w tym roku była w lutym. Wszystko wskazuje, że w tym roku nie ma już szansy na to, że będziemy mogli sprawdzić zmiany na naszych blogach z tą wartością. Pojawiają się takie głosy,iż PageRank może zniknąć. Choć nie jest to doskonałe narzędzie do sprawdzenia wartości strony, to jednak w jakiś sposób mówi nam czy nasze zdobywanie linków przynosi efekty.Dlatego wiele osób często sprawdza wartość PageRank z nadzieją oczywiście jak najlepszej wartości. Oczywiście najlepszym miernikiem dobrego pozycjonowania jest wzrost pozycji wyszukiwarce i pojawienie się słowa kluczowego wysoko. Duży ruch na stronie z wyszukiwarek może świadczyć, że nasza witryna jest dobrze widziana w oczach Google. Dlaczego jednak nie jest aktualizowany? Sprzedaż linków! Wielu osobą zależało jedynie na wysokim PageRank dzięki czemu mogą sprzedawać linki. Ileż widziałem ogłoszeń, aukcji "sprzedam linki na stronie z PageRank" np. 5. Jak zaznaczyłem PageRank nie jest jedynym wskaźnikiem opisu strony, dlatego w kolejnych wpisach chciałbym przedstawić właśnie te wartości, które mogą opisać naszą stronę w oczach wyszukiwarek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz