piątek, 13 grudnia 2013

Dlaczego nie dla darmowych domen

Dziś napiszę moją własną opinię na temat darmowych domen. Co to ma wspólnego z pozycjonowaniem? O tym później. Osobiście znam chyba dwie darmowe domeny kończące się na .tk i .ml. Z tego co wiem .tk to nawet stała się najbardziej popularną domeną krajową na świecie, coś około 18 milionów zarejestrowanych adresów. Argumenty przeciwko darmowym domeną? 1.Tworzeni biznesu na darmowej domenie, ani to prestiżowe ani bezpieczne, w końcu co się stanie jak rejestratorowi domen co się "zrobi" i zablokuje naszą domenę 2.Dużym problem takich darmowych domen jest spam. Duża część domen jest tworzona jako zaplecze. Nie są traktowane do końca na serio przez właściciela 3.Gorsza pozycja wyszukiwarce. O tutaj ważny argument, w końcu tutaj piszemy o pozycjonowaniu i być na starcie na gorszej pozycji wyszukiwarkach. 4.Cena domen nie są drogie. Koszt domeny nawet tej z końcówką .pl jest około 70 zł rocznie za odnowienie. A jakie jest wasze zdanie na temat darmowych domen? Może macie inne zdanie, widzicie w nich szanse na sukces? Podajcie argumenty na tak, lub może znacie jakieś jeszcze argumenty na NIE dla tych domen. Czekam na rozwinięcie dyskusji na temat domen internetowych.

1 komentarz:

  1. Ja jeszcze do tego etapu przy pozycjonowaniu nie doszłam i muszę przyznać, że cały czas się uczę. Teraz również czytałam na stronie https://admonkey.pl/co-to-jest-techniczne-seo/ iż ogólnie techniczne SEO jest dość istotne i muszę przyznać, że jak dla mnie ta kwestia jest bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń