środa, 4 grudnia 2013

Tematyczność

Linki trzeba zdobywać, jednak po ostatnich aktualizacjach algorytmów wyszukiwarkach, nie liczy się już tak ilość jak jakość linków. Takie zmiany nie są złe, w końcu nie trzeba już tysięcy linków. Wiele osób pokazuje się wyprzedza konkurencję i ma lepsze wyniki wyszukiwarce, choć ich liczba linków w porównaniu z konkurencyjną stroną jest mniejsza.Zwracają właśnie na tytuł tego wpisu: Tematyczność Jeżeli moja strona jest o przepisach kulinarnych to zdobywanie linków na blogach o modzie, no to już widać nie jest dobrym rozwiązaniem. Przykładów jest dużo, trudno mi tutaj wymienić wszystkie, ale może jeszcze jeden jeżeli nasza firma zajmuje się usługami budowlanymi, to możemy np. założyć konto na forum z poradami budowlanymi. Dzięki temu zdobędziemy linka a nasze wypowiedzi będą nas stawiać w roli eksperta. Zarejestrowanie się na forum oczywiście nie wystarczy,musimy profil na forum podlinkować. Zaplecze pozycjonera tutaj też warto się postarać o tematyczność serwisu, tylko należy pamiętać by treść naszej strony była unikalna zarówno jeżeli chodzi o zaplecze jak naszą stronę główną.

1 komentarz:

  1. Z tego co mi wiadomo to jak najbardziej tematyczność jest bardzo ważna w kontekście pozycjonowania. Ja również zwróciłam ostatnio uwagę na to co napisano w https://www.zgred.pl/blog/jak-pozycjonowac-obrazki-w-google/ czyli jak pozycjonować obrazki w Google.

    OdpowiedzUsuń